Letní tábor IV. běh - 3 den 6. 8. 2024

Další den plný dobrodružství je za námi. Byl to velmi náročný den, po snídani a ranním nástupu jsme se vydali na celodenní výlet do Telče. Počasí nám přálo, vůbec nepršelo, jen odpoledne byla cesta náročnější, když se čím dál víc oteplovalo. To nám ale vůbec nevadilo, šli jsme lesem a sluníčko jsme potkávali jen občas. Těsně před Telčí jsme si dali oběd a pak už jsme se vydali na náměstí, kde jsme navštívili Telčský dům. Tam se nám moc líbilo. Má 3 patra a je plný hraček, modelů vláčků a her, se kterými jsme si mohli i pohrát. Někteří by tam vydrželi celý den. Pak už jen krátký rozchod ve skupinkách, koupili jsme si něco dobrého a vydali jsme se na cestu zpět. To nás ovšem ještě čekalo překvapení, trošku jsme si zkrátili cestu autobusem, aby nás tak moc nebolely nožičky. I tak jsme nakonec ušli 12 km! V tábořišti už nás čekal jen odpočinek, mytí nohou, vybalení a večeře. Na závěr dne ještě nástup, na kterém proběhlo vyhodnocení etapové hry z předešlého dne a dostali jsme další puzzlíky do skládačky a večer jsme se do skládání konečně pustili. Víc už se nám do dne nevešlo a ozveme se zase zítra. Tak zatím AHOJ! Kocour a Kamil

Napište komentář

Komentáře

• 08. 08. 2024
  • Staňková

Ahoj Natálko, tak ještě 2 dny a zítra se uvidíme. Včerejší výlet do Telče musel být skvělý zážitek. Už se těším na dnešní fotky, co jste zažili. Snad vám přeje počasí. My jsme měli včera i dnes krásně. Tvoje maminka

• Lucie Doležalová

Ahoj Luky, tábor už se pomalu blíží ke konci. Tatínkovi se povedlo vyčistit bazén tak si ho o víkendu užiješ. Ještě pro tebe máme jedno překvapení, snad budeš mít radost. Přijede pro váš tatínek a už se těší jak mu budete v autě vyprávět zážitky. Trochu se boji, že budete v autě smrdět ?. Pozdravuj Vojtíška. Máma Lafina

• 07. 08. 2024
  • Sobotkovi

Ahoj Vanesko,každý den koukáme na nové fotky. Doufáme že si tábor užíváš a už se těšíme až nám vše budeš vyprávět. Zdraví mamka,taťka a Simča.

• Jelínkovi

Ahoj Toníku a Bety, denně koukáme na nové fotky a vidíme, že si to na táboře užíváte, to jsme rádi. Tonda našel spoustu hráčů na hraní Strakatých koťátek, super. My Vám zatím bílíme pokojík. Mějte se dál moc pěkně. V pátek pa. M+T

• 07. 08. 2024
  • Taussigovi

Ahoj Lucí, právě koukáme na fotky z dalšího dne, výletu do Telče. Vypadá to, že si skvěle užíváte a máte spoustu zážitků. Vzpomínáme, jak bráška lízal čokoládovou zmrzlinu přesně na těch místech, kde jste byli i vy. Tak ať vám svítí sluníčko a těšíme se na Tebe v pátek. PS: Vše máš nafoceno. Zdraví máma, táta a Fufík.